{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 May 2015
唔係甄子丹對劉丹,而係之前同大家介紹過嘅兩位「新丹爺」終於喺Instagram上面開戰啦!事緣就係咁嘅,澳洲代表、擁有27萬Followers、黑衫黑褲右攻左嘅煙草二世祖Travers Beynon,早前上載咗一張用狗帶拖住美女老婆Taesha同前女友Kirsty Engelmann喺地上爬行嘅相上自己嘅Instagram。

就係呢張


另一邊廂,Followers人數達到99萬、白衫藍褲左攻右嘅美國化表Tony Toutouni唔知係唔抵得,定真係睇唔過眼佢咁樣對自己老婆,於是就喺自己個Instagram上載咗呢張用狗帶拖住三個比堅尼女郎上自己架私人飛機嘅相,仲寫到明「當有些來自90年代、穿起Versace就以為自己是Willy Wonka(電影《朱古力獎門人》中Johnny Depp飾演的角色)的人用狗帶拖住自己老婆來貶低女性,我發現有些來自澳洲的蕩婦更加適合穿起狗帶。」

淺白啲,就即係美國「新丹爺」決定放一張用狗帶拖住幾條女嘅相,黎證明澳洲「新丹爺」之前用狗帶拖住自己老婆嘅相係侮辱!嘩邏輯呢家嘢我真係識條鐵!



作為一個網上紅人,「澳洲新丹爺」Travers當然就唔會忍氣吞聲,於是即日就上載咗另一張相作出回應。只見相中有Travers同佢老婆Taesha,而Taesha就手拖住四個企喺Travers身邊嘅比堅尼女郎。文字就係講「Christian Grey(《格西的五十道陰影》的主角)是假的,但我Travers Beynon是真的。當我把狗帶栓在女人身上,她們是性感的,但你令女人感到被貶低,所以在你的照片中看不到她們的樣子。而你對於澳洲女性的說法其實更適合用於你自己身上。我不會為了個毫無格調的人而自降身價。」

又淺白啲,就係澳洲「新丹爺」用自己老婆拎狗帶拖住幾條女嘅相黎證明佢之前用狗帶拖住自己老婆其實唔係侮辱緊自己老婆……你明唔明我講緊咩?因為我自己就唔係好明……



用狗帶拖住自己老婆究竟係性感定令人反感,相信各位Gentlemen心中有數。計我話成件事中最有啟發性嘅就係我哋需要一個新字黎形容呢班喺Instagram係咁Post女同錢嘅有錢佬--因為成篇嘢明明唔關丹爺(Dan Bilzerian)事,但都充滿「丹爺」呢兩個字,其實都幾奇怪。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022