{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Aug 2015
早排我哋同大家介紹過台灣言情小說作家「南方小表妹」嘅《妻龍珠》系列,故事係乜好冇文筆唔重要,反正你記得佢用《龍珠》入面嘅人做封面就得啦?咩話?唔記得?又逼我出手。


冇錯,將我哋細個最鐘意睇嘅卡通入面嘅敵人畫成女體,再做埋言情小說封面,仲搭埋《壞壞總裁愛爆氣》、《總裁公子欠調教》、《總裁一家逼我嫁》呢三個石破天驚嘅名堂,就算以文青夠膽喺光天化日眾目睽睽睇AV(唔係你哋睇啲文喺邊黎)嘅道行都唔係好頂得順,睇黎要搵Mean娜出馬先得。

但睇黎啲台灣讀者就唔係咁諗!事關頭三本書出咗之後大受歡迎,搞到呀「南方小表妹」要特登寫多本前傳《報復總裁大作戰》同埋外傳《老外施主偷吻我》出黎!而且仲秉承正傳嘅優良傳統,繼續用《龍珠》人物做封面!



講真,之前嘅斯路、菲利、布歐甚至魔童雖然都唔多令人開胃,但起碼個樣好明顯唔係人類,睇落衝擊都冇咁大。但點_解你要用無限黎做封面?點解要張佢由一個和尚變做一個尼姑?點解要畫到佢露溝??你咁樣我好難抽離架嘛!我個個星期J緊呀唔係追緊《龍珠超》架!你叫我情何以堪呢?



別碰他!他是我的大表哥!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022