{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 01 Sep 2015

人大咗,好多時都會畀社會污穢嘅事物所渲染,失去小時候嘅純潔,變得好Dirty。想當年,Mean娜都唔係一個重口味嘅孩子,但經過歲月的消磨,加上身邊太多賤朋友,好似小白羊的我,先會慢慢失去純真,變成個變態妹:(

不過變得變態的,原來唔只Mean娜一個。日本Twitter最近就流傳一個笑爆咀嘅小故事,話說一位名叫「夜木」嘅網友,有日收到媽媽傳來的照片,Caption係「你看你看!這是我新買的~爸爸也說用起來很棒喔!」



然後呢張就係「夜木」媽媽傳來的照片


當時「夜木」一見到媽媽手上嘅物件,就立刻聯想起玩菊花的情趣玩具!心諗︰老媽子幾時變得咁開放,同自己嘅孩子討論情趣玩具!仲要話好好用!老豆都大讚?!

望真啲,一粒粒珠型設計嘅棒棒,巴打們見到真係冇諗衰嘢?!



不過,一切都只係「夜木」呢個淫邪孩子諗多咗。事關媽媽手上所謂嘅「情趣玩具」,其實係用嚟裝喺浴室調整花灑角度嘅工具!


有咗佢,就可以固定花灑之餘,又輕易調整合適嘅角度,沖涼都舒服啲啦!


咁好用嘅小工具,難怪媽媽會咁高興,爸爸又讚不絕!


知道咗「情趣玩具」的真正身份後,夜木只能夠表示︰「我覺得我自己嘅心已經被沾污……好骯髒啊!」


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022