{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 25 Nov 2015

「問我有沒有 確實也沒有一直躲避的藉口 非甚麼大仇 為何舊知己在最後變不到老友……」陳奕迅呢首《最佳損友》之所以咁深入Men心,相信都因為唔少人從歌詞中得到共鳴。想當年同班老死日日圍威喂早晚共對,促膝把酒傾通宵都不夠,但踏入20歲之後,生活繁忙,見返朋友時都會變得無言共對疏淡如水。



可能你只係20出頭,覺得人生正值搏殺期,為自己嘅將來而失去部分朋友,又算得啲咩丫!但事實係——缺乏朋友可以毀你一生。


一項研究調查指出,男人喺20歲時就會陸陸續續失去佢哋嘅朋友,得返12%嘅男士喺佢哋18歲後,仲有老死喺身邊。而超過25%的男士表示,佢哋好少聯絡朋友,一個月都未必會有一次;而9%男士表示,佢哋已經唔記得對上一次搵班Friend係幾時嘅事。但係根據世界衛生組織研究,如果生活中缺乏咗深厚嘅友誼,將來可導致抑鬱、焦慮甚至自殺


可能好多男士都唔覺,一直認為我同班兄弟以前咁Friend,將來都一定會咁Friend!但其實友誼已經在悄悄變質,直到你人生遇上低潮,最需要好朋友撐你時,先赫然察覺,你身邊已經冇晒朋友。


點解20歲之後會有呢個轉變?根據全球慈善組織The Movember Foundation嘅調查顯示,20歲係人生嘅轉捩點。離開校園,踏入社會,開始為生活打拼,自然少咗時間同朋友玩樂。平常生活中所面對嘅人,大多係同事,脫離咗舊有嘅朋友圈子,友誼都好難去保鮮。就算你依然存在喺舊有嘅朋友圈,隨住大家嘅成長環境改變,思想都會唔同,可能會覺得,點解同朋友之間開始出現隔膜,大家嘅人生觀、價值觀會唔同咗咁多,而令你有陌生嘅感覺。


20歲後,改變嘅唔只係思想,仲有生活。以前後生,鍾意一得閒就集體活動,約埋成班Friend一齊出嚟玩,但出嚟做嘢後,就會開始變得獨立,更積極建設自己嘅未來。而且長大後,開始想建立自己嘅家庭,有咩重大問題,都會同最親嘅另一半講多於同自己班朋友講,呢段友誼嘅質素,自然大不如前。


如果巴打們覺得人生真係唔夠時間用,分唔到畀朋友,唔緊要,因為朋友重質不重量,只需要將少少時間同心思,分畀你最Close嘅兄弟,已經足夠。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022