{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Feb 2016

 社會講男女平等講咗19幾世,但基於男女打從身體構造上嘅不同,要講Fair真心唔易,一句「女人又會M痛又要生仔,真係好辛苦架!」就已經殺晒你哋班男人。雖然華人社會話就話係男尊女卑,但事實上,香港嘅情況係點?你懂的……咪就係成班港女食住晒啲仔囉。




講返句公道話,Mean娜作為女仔,實撐做女人係辛苦架!M到又痛、生仔又痛、又要Keep住減肥扮靚呢啲終身事業……但你畀我揀,我都係會揀返要妹妹唔要丁丁。皆因喺香港做男人實在太太太太太辛苦,好似做咩都畀女人束縛住咁,舉個例「幫女人拎嘢」。老老竇竇,除非啲嘢真係十萬個重,如果唔係女人唔會真係冇力到連一小袋嘢都拎唔郁囉,呢個時候,個男人唔幫佢拎,就可能會畀人話「冇風度」,但幫佢拎呢?又可能畀其他人睇唔起,OK!假設你好Gentlemen,幫佢拎袋不特只,仲幫佢打點一切,結果係咩?可能就得到「狗公」呢個朵。


不過凡事唔係絕對嘅,前提係你要有錢或者有樣。喺香港,好多女仔只要靚一靚,識姣下仔,嫁個金龜婿就安享晚年。天生唔靚又想嫁入豪門,咪整囉,唔見得香港啲仔有幾介意喎,娛樂圈幾多例子你有眼見啦。再唔係講衰啲,真係咁鍾意錢,咪腿張開囉,反正市場有大把需求。但做男人就唔同,醜男冇錢就注定死,但靚仔冇錢一樣都死,差別在於早死定遲死啫。喺香港地,你人幾好幾乖仔,都可能畀條女嫌你窮而唔嫁你。相反,你好有錢但個人仆街,一樣大把女爭住要同你交配結婚。公平咩?!唔公平,但係事實咁解囉。不過......有錢仔都未必真係好風光,因為你永遠唔知對方愛嘅係你嘅錢定你嘅人。


當然~女人對男人造成嘅心魔又邊只咁少,只係Mean娜一時心血來潮,個Intro打長咗啫!知打咁長都冇人有心機睇架喇,我哋都係用返Point Form逐一擊破,關於女人,男人仲驚啲乜啦!


怕被嫌棄性能力
今時今日喺香港,男人對住女人好似事事都要低頭,包括房事。記得喺網上睇過篇文,講有個女仔嫌佢男友丁丁短小,做得唔爽,跟住男男女女都力撐女事主,又話「飛咗條仔啦!咁鬼弱!」、「要為自己性福著想」、「咁嘅男人咪鬼要」等等;調返轉,有個男仔嫌佢女友陰道太闊,做得唔爽,結果男男女女都圍插佢,又話︰「人渣!當條女係雞呀?!」、「仆街!愛一個人唔係淨係做愛囉!」……仲有咩說話會講?相信你都估得到。明明同一個Case只係性別唔同咗,點解反應差咁遠?因為香港就係女人大晒,喺房事上作為男人稍有不慎,咪話弟弟抬唔起頭丫,你自己對住條女都抬唔起頭啦……


怕結婚
成日話香港男人好鍾意拖住唔結婚,其實諗落都有原因嘅……對女人而言,結婚就係搵個自己鍾意嘅、有一定經濟能力嘅對象,但對男人而言,除非你話結婚可以AA制丫,如果唔係基本上搞結婚、擺酒、去蜜月、買車買樓全部都要個男人揹晒上身。如果可以結咗婚再慢慢儲錢買樓都還好,但香港地好多父母對未來女婿多多要求,明明自己個女都唔係咩新鮮蘿蔔皮,但偏偏要迎娶佢個女時(除非搞大肚),又要阿未來女婿先有車有樓……我知,個個父母都當自己囡囡掌上明珠,但係咪一定要咁勢利呢?終身伴侶嚟講,最重要阿女鍾意,加埋人品好同有穩定事業已經夠晒啦,何必咄咄逼人搞到個男人都唔敢結婚呢?要明白,香港地搵食艱難,大部分女人都想30歲前結婚,但30歲,先係男人事業起步嘅時期,有幾多人已經有車有樓丫?咁大經濟壓力,就算幾愛個女人,自然反應都想避啦。


怕生小朋友
未必係因為個男人唔鍾意小朋友,而係因為香港地養個小朋友笨唔容易。首先,佢又要再賺多啲去養埋個細嘅,雖然話平有平養貴有貴養,但香港競爭咁大,唔將最好嘅畀晒個小朋友,容乜易佢畀其他人睇唔起,又跟唔上學校進度,跟住又難入大學,又成為大家口中嘅廢青,又畀男/女朋友嫌,又結唔到婚……


怕愛上樣衰嘅女人
有時候愛情要到嘅時候,樣貌都阻擋唔到愛情嘅來臨。如果可以嘅話,邊個唔想同俊男美女拍拖丫?但感覺嘅嘢好難話得埋,本來你對嗰位相貌平平甚至有少少樣衰嘅女仔係一般朋友,丫~相處落又幾啱傾,又幾好Feel,時間耐啲又耐啲,就畀佢嘅內在吸引,想同佢喺埋一齊。喺女人角度而言,你就當然好好仔啦,唔睇外在美,不過你班賤嘴兄弟都仲係睇外在美嘅男人,Feel呢家嘢,得你同對方知,兄弟們知條鐵咩?於是咪開口埋口笑你︰「你好Dry咩?咁嘅女都食得落?!」、「兄弟,唔好作賤自己,饑不擇食」……可能你把口話唔Care,因為你好愛你女朋友,但你話係咪完全冇精神壓力?咁就你自己先知喇。




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022