{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jul 2016

「我的媽媽真可愛~健康快樂笑常在~」雖然家中嘅母親大人永遠都囉囉嗦嗦又鬼咁長氣,成日都覺得自己嘅寶貝食唔飽著唔暖,就算同佢講咗N次︰「其實湯都有體積架……飲落肚都會撐胃好飽架……」,但媽媽都係一邊舀湯一邊講︰「咪又係水,唔會飽架,飲埋呢碗佢啦。」媽媽s嘅思考邏輯真係好鬼Cutie,得閒無事仲會「寓家務於娛樂」,見到都會會心微笑好sweet架啫!


日本網站curazy就列出網友們嘅媽媽可愛二三事,你哋又有冇嘢分享先?


將Winnie the pooh拎入洗衣機洗實在太可憐喇!橫掂都係濕水落皂,直接幫佢浸浴relax下啦!



慈母手中線 仔仔身上衣 臨行密密縫……縫出個nike。


媽媽,你畀個公仔戴手套做乜......spring?


親愛的母親大人,雖然我係夜貓、懶貓同加菲貓,但事實上我都係你十月懷胎生出嚟嘅人類,可唔可以唔好當我係貓,餵我食真。貓糧。


煉奶配牙刷,呢種配搭好有新鮮感。


媽媽幫馬仔闔被瞓覺,真係愛心爆棚。


媽媽的愛心藍咖哩。


Yo!飯盒裡面有軟糖有幾出奇?



既然粒軟糖聲稱係三文魚味,即係可以當餸啦~即係可以配飯啦~即係成件事都好合理啦?


科科。

https://curazy.com/archives/137229

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022