{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Dec 2016
聖誕最開心嘅係咩?咁就緊係出去同班朋友開Party啦;咁但係聖誕最煩係啲咩?就係要諗買啲咩黎做交換禮物啦!買得貴你又覺得唔抵,買得平又唔係幾好意思,實用嘅又好悶,唔實用嘅又真係哂鬼氣。最慘係有時收到你份禮物條友仔仲要嫌三嫌四--如果你啲朋友都係呢啲人,咁以下呢份禮物就啱哂佢哋啦!


冇錯!睇落呢隻巨型曱甴啦!就咁睇張相我諗你都唔需要我多作解釋,亦都能夠想像到你朋友收到嘅時候會有幾~~咁開心。其實呢隻都唔係啲咩新嘢,上年聖誕都有人講過,不過今年我又見返所以就同大家再介紹一次咁啦!值得留意嘅係佢其實唔係一個背囊,而係一隻巨型公仔黎啫。嘩,送比啲損友攬住瞓真係諗起都興奮呀!


呢隻嘢全長65cm闊37cm高12cm。價錢方面,喺樂天網站上面賣緊4147Yen,即係大約285HKD左右。重點係EMS送香港架!
Rakuten






世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022