{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jan 2017

之前MenClub Post過篇「丁丁等級表」,等巴打們心裡有數自己嘅丁丁屬於邊個Level。不過Post完篇文之後,有巴打就企出黎講,無論幾大幾長都好,只要丁丁硬唔起,一切都「玩L猿」!似乎相比起Size,「得」定「唔得」先係巴打最Concern嘅問題!咁又係!正所謂「男人最忌講『唔得』!」丫嘛!之不過你而家「得」,到你再老啲嘅時候,身體機能差咗,想抬起頭都未必咁容易……唔通真係要次次靠「偉哥」幫你?


又唔一定嘅~外國有科學家研究出一種鎳鈦合金嘅物理性壯陽工具,一浸熱水就扯起,完全冇難度!



美國University of Wisconsin–Madison嘅Brian Le博士就研製出一種由鎳鈦合金整成嘅金屬線圈,植入陰莖裡面,感應人體體溫,維持彎曲狀態,一旦掂到熱水,就會僵硬挺直;如果想恢復原狀,只要浸返凍水就得。


據講科學家會先將裝置植入動物體內做實驗,如果實驗成功,將來有機會放喺人類身上使用,醫治陽痿問題。

https://goo.gl/PnzCrs

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022