{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jan 2017
雖然《你的名字》上映咁耐都差唔多就快落畫,但係大家對《你的名字》嘅熱愛依然不減!而除咗男女主角受大眾喜愛之外,最估唔到嘅係,有部分人對「口嚼酒」都深深著迷!



點解咁講?因為早前日本C91活動中,竟然有人Cosplay《你的名字》嘅口嚼酒」!唔係真愛應該唔會好扮唔扮扮口嚼酒」囉!……Er……不過,睇返呢位人兄過往嘅Cosplay歷史,扮口嚼酒」似乎又好合理喎……


為咗唔淪為擺設,呢位Cosplayer仲特登喺自己側邊放咗個牌,話畀人知「口嚼酒」裡面有人,請大家同佢玩咁話喎。




咁有趣嘅Cosplay,當然引來唔少人圍觀及影相!


不過最估唔到嘅,係吸引咗在場勁多Cosplay三葉嘅女孩子投懷送抱痴埋去!得喇!知你威喇!返入去啦!

http://jin115.com/archives/52160491.html

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022