{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 09 Jan 2017

女神嘅存在就係要用美貌去治癒人心,一旦女神崩壞,彷彿「信仰」就會瓦解,教信徒嘅愛慕之情要何去何從呢?所以日本網民時時刻刻都Mon住各大女神有冇走樣!繼之前「千年一遇美少女」橋本環奈頻頻被評劣化之後,今次就輪到長澤正美被話歪掉,三十歲都未夠就成個大媽咁,啲皺紋、魚尾紋通通出晒嚟!


大家仲記唔記得當年長澤拍《在世界中心呼喚愛》時係幾咁青純可愛,到佢長大後都仲Keep住又靚又Sweet。



雖然佢間唔時都傳出走樣消息,狀態時好時壞,但大部分見佢都仲係靚靚女女,係有時真係畀人影得好衰啫……(好似係)。



但已經29歲嘅長澤近年出狀況嘅情形愈來愈多,而呢次就係喺新春節目《新春VS嵐》上,影到佢玩遊戲時太激動,導致表情多多之餘仲擠出雙下巴、皺紋同魚尾紋等等,睇落老咗成廿歲咁!









明明長澤同新垣結衣只係差一年,但感覺上膚質就差好遠,似乎長澤要努力保養皮膚,先可以同眾多女神繼續Fight落去!

https://goo.gl/6hXz15

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022