{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jan 2017
「丹爺」Dan Bilzerian基本上就已經成為我哋嘅月經Post,每個月都要提下佢先算完整。而正當我哋早兩日醒起,「呀,今個月好似冇提過佢喎」,佢就係呢個時候再彈出黎啦!咁今次嘅話題係咩呢?就係有YouTuber指一直號稱自己啲錢係來自高額撲克(High Stakes Poker)中嘅獎金,但該名YouTuber分析過佢嘅手法同策略,得出嘅結論係丹爺嘅撲克技術其實好屎!


該名YouTuber叫做「Doug Polk」,係美國一名專業撲克選手,贏過兩條「世界撲克系列賽(World Series of Poker)」冠軍手帶,累積獎金超過500萬美金,簡單啲黎講就係佢真係有啲資格去評論人哋嘅撲克技術。而又話說丹爺早排就喺網上直播自己玩網上撲克,咁觀眾就自然知道佢嘅策略,而Doug Polk就分析咗佢嘅玩法,以及佢同朋友嘅對話,發現丹爺嘅技術貌似就冇佢聲稱咁犀利。不過由於文青作為一個唔賭嘅文青,根本就聽唔明佢講緊咩,所以我就原條片放出黎等大家自己慢慢聽下Doug Polk嘅分析啦!
https://www.youtube.com/watch?v=40CaSlCFMsM
咁丹爺撲克技術唔好又代表啲咩呢?其實又冇咩嘅,畢竟佢技術唔好都唔代表佢一定贏唔到錢。但丹爺一向最大嘅「弱點」,就係有指佢啲錢根本就唔係佢贏返黎,而係佢老豆(目前坐緊監)之前以投資及稅務詐騙呃返黎,喺老豆坐監之後就以財技轉到丹爺名下。換言之丹爺其實都(可能)係一個靠父幹嘅二世祖咁喎。


低老老實實,你睇丹爺啲嘢,真係為咗睇佢發奮努力咩?大家著眼點係咩大家心知肚明呀!




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022