{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 14 Feb 2017
仲記唔記得N年前MenClub有同大家提過《JoJo的奇妙冒險》第四部——不滅鑽石打算改編做真人版電影?當時一早就宣佈有咩演員會參演,最令人關心嘅當然係東方仗助、廣瀨康一同埋山岸由花子等等重要角色由邊啲演員飾演。




而早喺上年就公布「東方仗助」由山崎賢人飾演、「廣瀨康一」由神木隆之介飾演以及「山岸由花子」由小松菜奈飾演。




其實之前官方已經出咗山崎賢人所飾演嘅「東方仗助」真人海報,今次就出埋廣瀨康一同山岸由花子嘅真人海報!





嗯……小松菜奈版嘅山岸由花子感覺相當合適,不過神木隆之介做廣瀨康一……會唔會太高太靚仔呀……?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022