{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 14 Mar 2017
《春嬌與志明》都有話︰「一世人流流長,總會愛上幾個人渣。」但對於同戀愛無緣嘅巴打而言,遇上N個PK上司嘅機會率肯L定大過愛上人渣十萬八千倍,外國網站Elitedaily就有位知名嘅專欄作家John Haltiwanger,佢憑住自己多年來嘅職場經驗,列出4種難頂嘅上司類型,巴打們又有冇咁「好彩」全部中過晒?


白痴
如果佢知自己係白痴都還好,起碼佢會向其他人尋求協助;但如果佢唔知自己白痴,成日都做埋啲on9決定、點你做埋啲無謂嘢,咁就真係要喊三聲。


虛偽
表面上懶係Nice懶係Friend,但有咩事就要你揹鑊焗你食死貓。


獨裁
超級自我中心,唔會聽人意見,覺得自己最叻乜都啱晒,如果佢堅勁都心服口服,但如果佢根本就冇能力,只會令人反晒白眼。


情緒化
成日一時一樣十足M到嘅女人咁(又可能真係M到嘅女人),一時又勁好人,做錯咩事都唔話你笑笑口話︰「唔緊要~」,但好可能轉個頭你乜都冇做佢就seafood痕無理取鬧咁Diu9你,仲難服侍過自己條女。


寫寫下……不自覺浮起以前打工遇到嘅賤人嘴臉……巴打們仲有冇貨賣?





世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022