{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Mar 2017
男人可以有大男人嘅一面、孩子氣嘅一面,同時都可以有少女心嘅一面!只不過基於俗世眼光影響,男人唔應該鍾意粉紅色、男人唔應該鍾意Hello Kotty、男人唔應該鍾意玩公仔、男人唔應該鍾意織頸巾……但事實上好多男人見到可愛嘢會興奮、食甜品會開心、仲會覺得蛋黃哥萌到核爆,但當佢口裡(被迫)說不時,心入面嗰句分明就係︰「妖!咁我真係鍾意丫嘛!」結果就搞到呢班表面上雄糾糾嘅男人只能偷偷埋藏自己嘅少女心。



美國Reddit論壇就有篇《what thing would you do if it wasn't so 'feminine' or socially 'unacceptable'?》結果引起網民熱烈討︰


「我喺屋企都會著裙,因為覺得又靚又舒服。」


「我日日對人溫柔地笑,但大家都會以為我係Gay。」


「我好鍾意縫紉。」


「我好想用小茶杯飲茶,用小匙羹食蛋糕,但我驚畀人笑。」


「我只不過係想好似女仔咁成身香噴噴,而唔係做一個會發臭嘅男仔。」


「見我女朋友敷面膜,我就會諗點解男人都唔可以有好嘅皮膚?於是我一星期會有兩次靜靜雞敷面。」


「著瑜伽褲其實真係好舒服,但咁樣著出去一定會畀人拉。」


「我好羡慕女仔可以毫不顧忌咁浸泡泡浴。」


「其實我想做激光脫毛。」


「有時我會想唱好可愛嘅女仔歌。」


「我鍾意珠寶。」


「我鍾意修腳。」


「我鍾意飲cocktail多過啤酒,但當我飲cocktail時啲人都會有異樣。」


「我想成為一個家庭主夫。」






世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022