{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 16 Mar 2017
有留意開《齊木楠雄的災難》嘅巴打應該都知,早喺2015年6月已經有消息公布《齊木楠雄的災難》會拍真人版,主角齊木楠雄係邊個演都唔係咩秘密,咪又係漫改小王子山崎賢人囉!



雖然一直有傳其他角色嘅參與演員,但所謂冇圖冇真相,一日未有相一日都係得個傳字!Finally,官方終於出齊真人版角色嘅定裝海報!相對其他漫改作品,呢套嘅選角實在相當高汁,大部分都似模似樣仲好有神髓!淨係燃堂力嘅春袋下巴已經冇得輸!!


齊木楠雄(山崎賢人飾演)



燃堂力(新井浩文飾演)


海藤瞬(吉澤亮飾演)


灰呂杵志(笠原秀幸飾演)


窪谷須亞蓮(賀來賢人飾演)


照橋心美(橋本環奈飾演)   


蝶野雨綠(室剛飾演)   


神田品助(佐藤二朗飾演) 


相較於照橋心美,Mean娜就覺得真人版燃堂力更值得「哦呼~」你睇佢個春袋下巴幾得意??哦呼~!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022