{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Mar 2017
雖然Wyman已經澄清,《單車》係一首怪責父親嘅歌,而唔係一首歌頌父親嘅歌,但可能因為歌詞中「不要不要假設我知道 一切一切也都是為我而做 為何這麼偉大 如此感覺不到」呢幾句實在太中孩子心聲,所以唔少人都斷章取義,以為係講緊平日睇落好嚴、唔識表達愛嘅父親。

不同於西方社會,家人間會坦率講出「I love you」;唔少東方社會嘅傳統家庭,爸爸嘅設定多數都係沉默寡言嘅嚴父,所以好多時孩子都會黐媽媽多過黐爸爸,到孩子長大成人,先慢慢明白就算爸爸唔出聲,心底裡一樣好愛自己。最近日本就有個短篇漫畫,道出作為孩子,細個以為爸爸成日對自己感到不滿,到大個自己都做人爸爸,先知好多時身為人父唔係唔愛孩子,只係唔擅長表達情感,先令小朋友對自己有所誤會。


漫畫講述主角喺爸爸過身後回憶起,細個爸爸成日帶佢出去食飯,而爸爸每次好快就食完,一直好似嬲爆爆咁望住自己食飯,令主角誤會係咪爸爸嫌佢食飯食得太慢而忐忑不安。




直到自己都做人爸爸,有次帶自己嘅小朋友出去食拉麵,見到自己個小朋友大啖大啖喧食嘢個樣,一時飲吓水一時又用嗰對細細嘅手仔捧著碗話好熱好熱,佢睇到入晒迷,覺得自己嘅孩子真係可愛到不得了!點知孩子突然問自己︰「爸爸你做咩一直望住我,你係咪嬲呀……?」嗰一刻佢先明白,細個點解爸爸成日唔出聲咁望住自己,其實並唔係嬲自己食得慢,而係充滿住愛咁留意孩子嘅一舉一動。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022