{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 23 Mar 2017
俗語都有云︰「對唔住唔係大晒架!」有時你以為做錯事(又或者其實你冇做錯事),只要懶係真誠地say句sorry就可以大步檻過,但事實可能係你跪埋喺地喊晒口畀人打住14巴咁道歉,對方都未必會原諒你,點解?!一係對方太小器,一係你道歉道得太冇技巧!前者就點教都冇用,受害人唯有自求多福;後者就絕對有好大進步空間,家下就過你幾招!



切忌嬉皮笑臉
可能你會因為難為情、怕尷尬而嬉皮笑臉咁道歉,但咁做好大機會令對方覺得你唔認真、玩玩下,仲好唔尊重。就算你嘅顧面子都好,道歉時都應該要嚴肅認真,先唔會令人誤會。


切忌心急
對方嬲9咗你自然會想急住同佢say sorry,但一味喪講「對唔住」而冇其他表示,會令人覺得你只係用「對唔住」嚟過骨,太過敷衍。道歉時不妨用多啲肢體動作,拉長句子咁講,比如緊緊地握實對方嘅手話︰「真係好對唔住,你可唔可以原諒我?」聽落會畀齋講「對唔住」有誠意得多。


切忌過多解釋
就算你真係有充分理由,但對方嬲緊時你下下都話︰「唔關我事」、「但係」、「都係xxx唔好」等等,就會令人覺得你所有合理解釋都變晒做藉口。如果係想澄清返事實真相,最好等對方下咗啖氣,再慢慢解釋佢知。


切忌「公式化」
有時候道歉都需要行動力,太官腔咁用文字或口頭講對唔住,對方可能覺得唔夠誠意,如果有需要,不妨做多啲補救行動,甚至親自踩上門去道歉,感覺會更有誠意。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022