{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2017
一個女星只要肯性感,就算個樣係歪瓜裂棗都一樣可以引人注目,而如果你性感到當地政府明文規定唔畀你拍戲一年,咁就足以令你成為國際新聞嘅材料——而來自柬埔寨嘅性感女星Denny Kwan(關黛妮)就成功做到呢樣嘢啦!


根據《柬埔寨日報》嘅報導,今年24歲、喺Facebook擁有30萬Followers嘅Denny Kwan係柬埔寨國內多位性感女星之一,而有關禁令就係由當地「文化及藝術部」發出,原因係佢違反當地政府於2010年頒布嘅「行為守則」而被禁止於任何電影中出現,亦係「守則」頒報以黎第一位被處分嘅演藝人員。而根據文化及藝術部長嘅說法,佢哋於上年已經邀請過Denny接受當局「教育」,並表示會遵照守則,但就繼續性感,於是唯有發布禁令。而事主Denny本人就指自己都係喺網上睇到先知自己被禁,雖然唔明白點解有咁多性感藝人,有啲演出尺度比佢仲要犀利,但就偏偏要對佢發出禁令,但都會遵照禁令。


作為旁觀者嘅我哋就當然係當花生食,但對於當地人權黎講,呢次禁令都可謂影響深遠。首先係個「行為守則」本身寫得頗為含糊,只係話「保護國定藝術、文化、傳統」、「防止任何對國家藝術、傳統的不良影響」,但就冇明文規定點先算「不良」。再深究落去就更加係人權同性別平等嘅問題。你又覺得呢個Denny Kwan係咪性感到要被禁?我個人嘅睇法係:如果佢冇畀人禁,我就唔會喺深夜系列提到佢囉!






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024