{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 21 May 2017

牛腳定食AA制報警事件,堪稱近年香港神秘都巿傳說,人人跟車太貼,攬炒收場,沒想到原來女主角是因為不想對方請客才釀成衝突,而非之前大家所以為那種老奉被請,呃飲呃食的港女……

後來網絡有女生解讀當事人言行,說有一種女生叫有骨氣,如果她對你沒意思,就不會讓你請她吃飯,因為不想有下次,一旦請了,下次就要再約出來請返你一餐,或者你請吃飯我請返你食糖水,你請看戲我請你下午茶,沒完沒了……喎。



乍聽很有道理,多麼揚眉女子,瀟灑有型,但細想還是有點港女語錄式的邏輯在內。因為對你有意思才讓你請食飯,其實等同於「想畀機會你先至叫你出嚟請我食飯睇戲唱K」,如果這個邏輯是正確的話,那麼港女們「管你Check你係因為緊張你,唔緊你理得你死」的恐怖邏輯也很合理了……

打你鬧你恰你當你工人咁洗係因為鍾意你,要你買衫買袋請食飯送禮物都係因為畀機會你展現風度對我好,我聽過最荒謬最離譜的港女說過,要男友當眾替她綁鞋帶抹嘴畀錢碌卡通通是為男友做面子,等周圍啲人睇到呢個男仔幾好脾氣幾筍盤幾有風度,我都不知幾咁用心良苦呀B……



為什麼那些港女語錄近年一直被譏笑詬病,就是因為裡面充斥著這些大同小異的扭曲價值觀與歪理。自己唔願畀錢,只想收回不想付出,卻說成是因為鍾意你先畀機會你有藉口繼續同我約食飯,說穿了其實都是語言偽術,乍聽漂亮堂皇,實際上卻仍然是搵笨柒,你認真你就豬了。




真正想畀機會你的女生,這餐你請客,之後一定會請返你食糖水或者下餐請返你食飯,這才是真正對你有意思,想讓關係健康平衡地延續下去,但是那些呃飲呃食搵你笨,把你當做糧兵的港女,卻是一直跟你吃飯,一直假裝想要AA夾返,卻永遠沒有請過你一餐半餐……

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人





日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024