{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 May 2017

中學時期嘅愛情永遠都係刻骨銘心,唔係單單因為佢係你第一次嘗試去鍾意人,更加因為當時我哋嘅感情只係單純嘅「鍾意」同「唔鍾意」,冇太多嘅計算、冇過份嘅顧忌,亦因為咁先會做出好多依家睇返傻到自己都笑嘅事,為嘅就係希望可以開花結果。

突然進入感性Mode,唔係因為「我要初戀呀!」而係因為琴日睇咗星期四先上,由名同小說同漫畫改篇嘅日本愛情電影《一週的朋友》。入面川口春奈飾演一個「每到星期一都會失去所有對朋友的記憶」嘅女高中生「藤宮 香織」,而山崎賢人就飾演對佢好有興趣嘅同學「長谷祐樹」,為咗令香織記得自己而提出交換日記。其他劇情我就唔劇透,但反正就係一套好值得入場、會勾起青春愛情回憶嘅電影。就算唔係,睇下川口春奈都夠啦!


主題曲都非常好聽


川口春奈今年22歲,12歲嘅時候就已經成為《nicola》雜誌模特兒,09年後來就成為捧紅過蒼井優同夏帆嘅三井不動產「Rehouse Girl」,又拍過寶礦力廣告,成為繼宮澤理惠及一色紗英第三個拍哂兩個廣告嘅人。同年展開演員生涯,拍過《櫻蘭高校男公關部》劇集同電影,又喺《金田一少年之事件簿》做過美雪,成為歷史上第四個美雪。


喺《一週的朋友》中嘅前半段,川口春奈飾演嘅藤宮香織因為知道自己每個星期一都會唔記得哂所有朋友,所以極力避免結交朋友,對其他人嘅態度非常冷淡,簡單黎講就即係「無口女」。到中期因為被祐樹嘅交換日記打開心防,所以又變得開朗,再到後期又因為感情煩惱而迷茫。而川口春奈嘅演出亦相當討好,前期唔會令你討厭,中期又會令你跟住佢開心,後期又睇到你心痛——簡單啲黎講就係:「死啦,我好似有啲鍾意咗佢添!」


相信黎緊都會更多機會見到佢嘅演出,而且佢亦拍過唔少水著寫真、亦出過三本以自己名命名嘅寫真集,相信都可以滿足大家各方面嘅需要!
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024