{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Jun 2017
作為一個明星,有人會於生涯高峰急流勇退,有人就一路堅持至死方休,兩樣嘢冇話好定唔好,只係前者通常都會於Fans心目中留低一個好印象,而後者就可能會睇住佢過氣變質。話雖如此,要於職業生涯高峰退出都唔係一十容易嘅事,尤其如果你係日本水著女優安枝瞳,就更加難啦!


安枝瞳今年29歲,2009年於關西出道做Model及賽車女郎,後來就轉型為水著女優。憑住一頭陽光短髮、健康膚色以及被譽為「日本第一美尻」嘅Pat Pat成為其中一位人氣女優,多次登上日本少年雜誌封面,更被《週刊Playboy》選為「水著女優美尻榜」嘅「東橫鋼(當係東面第一啦),不過近呢兩年就明顯減產。喺五月公佈最新寫真集嘅同時更加宣佈水著引退!即係大家以後都應該唔會見到佢個傲視同儕嘅美尻啦!


咁唔做水著女優,係咪會轉做AV女優?我都想,但睇黎佢就冇呢個打算。據佢喺訪問中所講,自己「卒業」係因為想留一個美好印象畀大家,希望喺Fans腦海中嘅佢永遠都係依家呢模樣。咁講法係咪諗住嫁人收山?又唔係喎,因為佢話呢兩年專心發展自己嘅興趣,仲組咗隊Band,希望可以專心做Live表演同主持工作喎!


作為一個粉絲,當然都想佢話得好地地。但如果佢日後搵唔到食,我哋都絕對唔介意佢轉型做另一種「女優」嘅!「日本第一美尻」喎!諗起都開心啦係咪?
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024