{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jun 2017
琴日同大家講過「日本第一美尻」安枝曈引退,大家以後少個Pat Pat可以睇。但日本水著寫真界人才輩出,呢頭走咗個美尻,嗰邊就有個翹臀。講緊嘅就係非常有肉感嘅新進寫真女優「梧桐愛生」!


啱啱五月先推出第一隻寫真DVD嘅愛生於1994年聖誕節出世,今年23歲,以寫真女優黎講都算稍為遲入行。不過或者就係因為佢已經發育完成,163cm身高加35E Cup充滿軟腍腍肉感嘅身材比起小妹妹更有一種可以「即食」嘅想像空間,加上貌似「鬼鬼地」嘅深邃輪廓,又確係幾好睇。事實證明日本嘅寫真迷都幾受落,事關佢喺Amazon上嘅銷售榜上竟然力壓近年大熱嘅「忍野さら」成為第一!值得期待呀!


日本傳媒就稱佢做「恵体」即係「有福氣嘅身材」。不過計我話最有福嘅一定唔係佢,係佢第時嘅老公,事關愛生有料理師專業執照,做寫真女優女前仲喺日本海外嘅酒店做過廚師,咁佢老公仲唔晚晚食完好嘢,再食好嘢?




近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024