{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jun 2017
呢幾日嘅天氣落雨濕濕咁都真係幾討厭,大家係咪都好想快啲好天呢?係咪想好似周杰倫咁講「我們都在等雨晴」呢(唔明自己去聽「哪裡都是你」?咩話?你話人哋首歌係「等雨停」而唔係「等雨晴」?如果你知邊個係「雨晴」,你就會等佢架啦!


呢位趙雨晴來自新加坡,人如其名都係一個充滿陽光氣色嘅美少女!或者係因為天氣熱嘅關係,雨晴係好鍾意著背心,而雖然佢上圍唔算豐滿——對某啲人黎講直頭係算平啦——但纖瘦嘅手臂、幼小嘅身驅,再加上如太陽一樣溫暖嘅笑容,都真係令人想好似親近大陽咁擁抱佢。不過行太埋會唔會好熱呢?唔緊要,一齊唔著衫咪得囉!


另外雨晴其實仲選過2016年新加坡中華小姐,不過就出奇地冇拎到啲咩獎。我就話係啲評判有眼不識泰山啦!
b1gqing on Instagram




日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024