{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Jun 2017
想當年AKB「神七」去到邊都係大家嘅目光焦點,但係隨住佢哋一個個卒業單飛,有啲直頭影都見唔到,另外嘅就算有演出機會都冇以前咁受注目,作為Fans有時都真係幾唏噓。例如板野友美咁,卒業已經四年,出過單曲又拍過電影,但人氣一直都返唔到去之前嘅位置,好在仲有女人最大嘅本錢——年輕!26歲嘅佢黎緊八月就會推出新寫真集!日前公佈嘅照片中仲有一張著T-Back露Pat Pat嘅誘人照!


據報今次嘅寫真集會於8月25日推出,板野友美早前就去到夏威夷取景,暑假再加渡假勝地,都可以估計成本寫真集都係陽光與海灘、肉色與比堅尼。而日前於《週刊現代》以及佢自己嘅Instagram公開嘅寫真照都見到佢著住紅色比堅尼,露出健康膚色嘅身體;又有喺酒店房中著住黑色小背心嘅場面。不過最令人興奮嘅就係一張著住連身T-Back泳衣企喺石壁之前、打出兩瓣Pat Pat再加迷離雙眼嘅照片,可見板野友美嘅尺度比起以前做偶像已經放開唔少!


至於佢未來仲會唔會再放開多啲,相信就睇大家反應!如果支持佢嘅就記住去買返本啦!




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024