{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Jul 2017
講起韓國女團AOA,好多人第一時間都係諗起佢哋嘅「外貌擔當」雪炫,話哂又有長腿身材又豐滿個樣又可愛,算係呢兩年嘅少男殺手。但咁多位Gentlemen都唔再係十六七八嘅「少男」,口味當然更加廣闊,我就知道好多男士反而更加鍾意AOA入面嘅主唱草娥(Choa),貪佢短髮夠清爽、有輕熟女嘅韻味又有少女嘅天真(睇落係咁啦)。不過近日佢就宣佈退出AOA單飛,仲有傳佢係為咗結婚喎。


一切其實要由今年三月講起,自從3月11日草娥聯同團員一齊舉辦演唱會之後,一直都未有公開出席團隊活動。雖然後來事務所FNC同草娥本人分別發出聲明,指佢係因為工作太辛苦而休假,但都未能令粉絲釋懷。之後更有傳佢同團員不和、又指佢因為戀上年輕CEO,掛住拍拖而不理事業。去到6月22日,草娥就喺Instagram宣佈退團。

AOA過往性感MV


作為隊中嘅大家姐,草娥不單係主唱,亦喺咁多位團員中做最多主持工作嘅,加上出道時間耐,又要照顧其他隊員,壓力之下就患有抑鬱同失眠,就算有食藥、開始減少活動都未見好轉,加上一路拖落去對佢同團員都唔係好事,所以佢就決定退團,佢亦澄清自己唔係因為要結婚或者有咗所以先有呢個決定。而事務所FNC喺同佢本人商討之下都未能挽回佢嘅決定,於是喺日前對外確認草娥退團嘅消息。

AOA隊員雪炫


AOA都可以話係文青唯一一隊真心鍾意嘅韓國女團,雖然本命係智珉,但我對「草娥大媽」嘅感覺都唔差,加上佢係隊中最有成熟性感味道嘅女仔,要退團都真係幾可惜。不過留意嘅係佢只係「退團」,唔係退出演藝圈,所以黎緊佢仲會以個人形式出現,而AOA其他團員都會暫時以個人身份活動。希望第時都仲有機會見到佢哋啦。

AOA隊長智珉






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024