{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Jul 2017
中國萬達集團董事長王健林個仔王思聰喺英國讀完書返中國後就開始搞自己生意,當中包括《英雄聯盟》職業隊「Invictus Gaming」,又有「熊貓直播」,人又後生(29歲仲算後生嘅)個樣都算四正仲識玩微博建立形象,於是就成為近年中國年青一眾嘅偶像,更被部份女網民暱稱為「國民老公」。亦因為咁,佢就同多位美女拉上關係,而拉得上關係嘅(唔理真定假)亦會因為此水漲船高!最新跑出嘅呢,就有呢位「什麼七七」。


喺四月嘅時候,有中國網民就發現王思聰去咗呢個「什麼七七」嘅微博留言,讚佢「好美啊,怎麼這麼美??」,於是呢位本來名不經傳嘅女仔就一夜成為討論話題。就事實黎講,呢個「什麼七七」的確係一個高質素靚女,皮膚白晢、雙眼大大、瓜子口面,仲無論長髮短髮都駕馭得黎,真係可以「X打」一堆所謂「網美」。


不過「什麼七七」長居海外(微博寫沙地亞拉伯,但實際上就應該係加拿大),連中國媒體都唔知佢實際上係咩人,只能靠佢同王思聰特別又相似嘅個人資料(都係寫雙性戀同喪偶)黎造文章,睇黎佢都真係幾神秘。
什么七七 on Weibo
zhaozzhaozhao on Instagram

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024