{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 19 Jul 2017
中國成都號稱天府之國,自古以來都係一個盛產農作物、手工藝品嘅地方,而黎到現代佢哋盛產一樣嘢,就係靚女——至少我中學時去四川旅行時個導遊就係咁講嘅。中國「百度百科」話四川女仔其中一個特色就係身材嬌小,但嬌小都唔代表比例唔好,就好似以下呢位成都美女「木木」咁就有一對夾死人嘅美腿!


呢位「木木」年齡不祥,但觀乎佢上年都仲喺美國亞特蘭大Emory大學讀緊書,應該都係二十出頭左右。喺Instagram上擁有9萬幾Followers嘅佢係一個「網紅」,雖然都不失係個靚女,但比起其他「網紅」,佢嘅露出度就非常低,驟眼睇未必滿足到大家。但其實佢真正嘅賣點唔係上半身,而係下身嗰對又白又滑又直又嫩又靠得緊緊的嘅美腿,真係幻想佢夾埋嘅一刻都會打冷震呀。


除咗靚之外,佢都仲有經營自己嘅服裝系列,算得上係才色兼修啦。
mumumuaaa on Instagram
木木的一天 on Weibo





日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024