{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2017
又係時候照顧下各位「臀友」嘅口味啦!大家或者都有留意到擁有圓渾Pat Pat嘅通常都係「洋人女子」,主要原因除咗係身體質素問題,更重要係亞洲女仔都唔太會鍛鍊自己嘅Pat Pat,甚至認為個屁屁有用係唔好嘅事。不過凡事都有例外嘅,好似呢位「肉臀小蘿莉」咁,就係一個例外啦。


其實呢位擁有豐滿Pat Pat嘅女仔係叫「A肉臀小蘿莉」,黎自中國遼寧瀋陽,今年聲稱只有20歲。根據佢喺微博上嘅自我介紹,佢乃係「2017年賽普全明星賽錦呈杯女子美臀全場冠軍」,又係「陌陌視頻紅人」,又係「YY官方體育頻道簽約主播」,講真呢啲嘢佢咁寫我就咁睇,係咪真嘅都無所謂,但佢個Pat Pat實情又真係練得幾堅挺,應該就彈力十足啦!


雖然話佢個樣就唔算係「皇道」美少女,但其實都唔差嘅。況且相信大家都只會想喺後面同佢有交流,正面係咩,都唔係重點啦係咪?






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024