{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Aug 2017
透過化裝著衫髮型,女仔係唔同時期有唔同造型,喺現今呢個年代都可以話係天公地道,但作為觀眾總有啲人會偏好女仔有某一種打扮。台灣美女「黃琳」就由兩、三年前初為人知時嘅黑長直美少女,慢慢變成依家嘅「辣妹」,你又鍾意邊一個多啲?


黃琳今年22歲,之前喺台北世新大學讀書,因為個樣有啲似Angelababy,所以台灣傳媒就冠咗「台版Angelababy」個名畀佢,但我個人就認為其實唔多似啫。黃琳係一個外拍模特兒,又有幫一啲台灣服裝品牌做形象模特兒,早期嘅形象比較清純,但到近兩年就進入全面嘅「辣妹」模式,金髮Color Con粗眼線齊集。係就係冇咗以前嘅味道,但又因為形象開放咗,連個心口都開放埋,大家又多咗嘢睇,所以依家有成26萬Followers,都唔係嘢小架!



不過我又留意到一樣嘢,以前佢就成日同男朋友形影不離,尤其係出國一齊玩更加係不停Post杷放閃。但近呢一段時候即使黃琳有繼續出國玩,但都好少見到佢男朋友出鏡,只係有人幫佢揸機影獨照咁——或者除咗個樣,仲有其他嘢變咗掛?
lynn0907kiki on Instagram


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024