{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Jul 2017
卻說我睇到琴日嘅深夜系列文章中有人話女仔嘅前小腹有一塊突起嘅肉好肉酸,仲得出人哋係有J、變性諸如此類天馬行空嘅「推論」,我真係當堂嚇一跳,然後笑唔出。因為呢一團位於女仔前小腹嘅肉,其實係有名堂,外國唔少人仲認為係女仔最性感嘅地方之一。所以,佢唔係一碌_,而係叫「恥丘」。


「恥丘」其實係日文漢字黎,中文學名其實係叫「陰阜」,英名叫「Mons Pubis」又或者「Mons Venus」,所以又稱「維納斯之丘」,實際上就係恥骨上方嘅脂肪組織,亦即係陰毛開始生長嘅位置(大致上啦)。恥丘係雌性哺乳類動物嘅其中一個特徵,換言之所有女人都有,不過大小就因應各自嘅賀爾蒙同體脂肪而有唔同。


既然恥丘有自己嘅名,佢就當然唔係一個普通嘅身體部份。於性行為時,佢可以作為緩衝,保護女性其他重要器官,較為結實嘅恥丘亦反映對方嘅性活動能力比較高,有咩好處我就唔講明啦。另外恥丘有大量汗腺同皮脂腺,而呢啲反泌物——雖然聽落唔多討好——係可以通過嗅覺增加大家嘅歡愉樂趣。換言之如果一個女仔嘅恥丘相當發達,好有可能代表佢係一個好對手黎架。


當然,亦都可以用最簡單嘅方法黎理解恥丘嘅吸引力。恥丘嘅下方基本上就已經係大家熟知嘅「神秘花園」,而「恥丘」基本上就係公園嘅大門,如果你見到大門,即係代表你只差一點點就可以進入呢個花園到玩。加上近年唔少女裝比堅尼嘅下身都採用Low Cut設計,褲頭就喺恥丘嘅位置,連同兩側凸出嘅股骨,就會形成一個類似「W」嘅神秘領域(英文稱為Bikini Bridge)。自然就吸引到男士嘅目光啦。


所以其實女仔嘅泳褲入面有啲凸起,都唔代表佢真正身份係一個男仔黎嘅——除非你喺泰國啦,咁你就要好小心啦。
雖然話日本寫真偶像們賣嘅主要都係性感,但唔少人都會用「清純」去包裝呢份性感,營造出「乖乖女性感畀你睇」嘅反差感。而當中有幾多個人係「真清純」呢,相信大家都會心中打個問號。但如果係今晚要介紹呢位「椿野ゆ ...
girls
【深夜】一脫成名 清純乖乖理科女「椿野ゆうこ」
29 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024