{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Aug 2017
好多女仔都話想瘦,但你叫佢哋去做Gym,佢哋又話驚練到一身肌肉腰又粗腳又粗唔好睇。每次聽到啲女仔咁講,就會有啲好熱愛做GYM嘅人跳出黎話:_你估啲肌肉真係咁易練咩!況且練到肌肉個線條咪仲結實仲靚?道理係啱嘅,但女人邊到講道理先得架?要說服佢哋,直接拎個例子出黎!


來自越南下龍市嘅23歲女仔「Bich Hoa」就係一個好例子。據越南傳媒報導,喺佢去做Gym之前,佢嘅三圍係32-23-36,雖然絕對稱唔上係肥,但就因為冇咩肌肉而全身都係鬆泡泡,尤其係有個肚腩仔。想修身嘅佢於是就去做Gym,而且仲係一個星期操六課、每課兩個鐘,一段時間後三圍數字冇變,但係全身都成為結實嘅有彈性嘅肌肉,睇落係咪好可口呢?


尤其佢嗰個翹臀真係令人蠢蠢「慾」動,亦證明咗女仔唔需要生得好靚、身材亦唔需要好暴力,但只要夠健康,都一樣可以好吸引!

sprite6789 on Instagram

Bích Hoà on Facebook




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024