{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Sep 2017
喺搜集究竟應該喺深夜系列介紹邊個女仔嘅時候,佢有冇咩特別故事、名氣、以至Facebook/Instagram多唔多Followers都係其中一個指標。而又經常聽啲經營開Instagram嘅同業話如果想要有多啲Followers,就一定要多啲更新,多啲Hashtag,咁人哋先會留意到你。不過大家都知靚人就係有特權,好似呢位外國靚女咁,得幾十張相就已經有幾萬Followers,原因咪就係因為佢靚囉。


呢位靚女叫Simona Taranu,如果你走去Google呢個名,好有可能會搵到一個同名嘅羅馬尼亞女體育主播,不過經過我仔細嘅比對(利申:細個喺機鋪玩「齊齊來找碴」打爆機),都幾肯定佢哋應該係兩個人黎。而今日要介紹嘅呢位Simona,睇黎就係一個來自美國嘅新進模特兒。有關佢嘅報導少之又少,所以冇咩進一步嘅資料。但佢嘅相就喺Pinterest、Tumblr等地方流傳甚廣,所以就變成好多人知道佢,但冇乜人知佢係邊個。 


不過唔知佢係邊個又唔影響我哋嗰顆「欣賞靚女的心」嘅!反而佢個Instagram開咗三年都係得幾十張就真係唔多夠喉囉!


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024