{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Aug 2017
「厹」,「狗公」的縮寫,網典指係「喪失尊嚴、不擇手段地去討好女性的男人」,具體啲黎講,即係谷_上腦谷到Short_咗。既然Short咗,咁就當然要搵人黎醫治佢、照顧佢,而又有咩人係適合過一位本身就係靚女、身材又好好嘅護理系學生呢?各位「厹」,為大家介紹可以好好地照顧你哋下半身嘅護士,來自台灣嘅「田甜」! 


田甜係一位就讀於台北「馬偕醫護管理專科學校」護理系嘅學生,據台灣網民指係一名原住民除咗有原住民嘅深邃五官,田甜嘅身材亦相當火爆,無論有幾攰嘅男人見到佢,都一定會立即朝氣勃勃,血氣火速運行並且集中於一處——我講緊個心,係一顆因為戀愛而「卜卜卜卜」跳嘅春心!


據講佢一家有四姐妹,田甜係大家姐,而三個妹妹每一位都係獨當一面嘅靚女,真係唔知佢父母係咩基因!但如果加埋我嘅基因就一定會更加好!
田甜 on Facebook
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024