{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Aug 2017
日本有各式各樣嘅「節日」,大多都係因為個日子嘅日文讀音同某啲字相似,所以被民間稱為「XX之日」。而今日8月14,喺日文之中就同「はだし(裸足)」好似,所以就被定為「裸足之日」。而又因為裸足對某啲人黎講,係可以引起興奮嘅癖好之一,所以今晚嘅深夜系列當然就要同大家講下「裸足」啦!


日文中嘅「裸足」,其實係指赤腳,主要講嘅係腳板嘅部份,又稱跣足、素足等。而「裸足之日」嘅發起,其實就同戀足癖無關,而係因為因為日本Sports & Body.Meister協會提議,為咗宣傳赤腳健康、生活以及相關衛生知識而設,而且仲得到日本紀念日協會認定,乃係真真正正有教育意義嘅紀念日。不過當然,你都可以用返一個男人嘅目光黎睇呢啲健康嘅腳板嘅。


至於點解會有「戀足癖」呢樣嘢呢?其中一個比較合理嘅推斷係由於社會道德規範,男人對於真正嘅女人性徵(乳房、陰部)等位置雖然有興趣,但又唔能光明正大地滿足,於是就將慾望轉移至其他「隱密處肌膚」,例如長期被鞋襪包裹嘅腳板,故此腳板就已經係「性徵」嘅替代品。當然你亦可以簡單咁諗:如果一個人願意喺你面前露出腳趾,就代表佢對你非常信任而且相當自在,係關係親密嘅代表。


講到尾,就算對腳板有癖好都唔係啲咩值得羞恥嘅事,所以就襯今日係「裸足之日」,大家盡情欣賞靚嘅腳板啦!
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024