{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Aug 2017
由日本著名藝能事務所「奧斯卡傳播」主辦嘅「全日本國民的美少女比賽」已經有成30年歷史,一直以嚟唔少日本著名女藝人都藉此踏入演藝圈,例如藤谷美紀、細川直美、米倉涼子、上戶彩、橋本愛實、山本梓、剛力彩芽、武井咲等等。




而去到今年第15屆,最新鮮滾熱辣嘅「全日本國民的美少女」冠軍終於出爐!就係年僅13歲,來自京都嘅國二女生井本彩花!





話說今屆「全日本國民的美少女」有來自日本各地8萬150位參賽美少女,當中得21位參加者進入決賽,大鬥歌藝、演技仲要行Catwalk!而井本彩花就憑住清秀樣貌及獨特氣質得到冠軍,仲拎埋300萬日元獎金!井本彩花得獎後表示︰「我從來冇諗過可以成為第一名,嚇咗一跳,而且都非常開心,真係非常感謝!」


不過……嚇一跳嘅又點只井本彩花丫,唔少網民都跌晒眼鏡,話呢位「全日本國民的美少女」冠軍一啲都唔靚,仲有啲醜,而且喺佢表演唱歌時,竟然可以完美發揮出「音癡」嘅可怕,令人質疑點過到唱歌呢關……








更有網民話,其他幾個不同部門嘅得獎者大把靚過冠軍,認為一係就井本彩花嘅父母有特別關係,一係就評審眼光特別差劣……望埋其他獎項嘅美少女,巴打們又點睇先?


評審員特別獎︰
玉田志織 宮城縣 15歲
石井薫子 千葉縣 12歲



多媒體獎︰
竹內美南海 愛知縣 14歲


封面寫真獎︰
木下凜裡乃 兵庫縣 17歲



音樂部門獎︰
藤田櫻惠香 埼玉縣 12歲

  

演技部門獎︰
伊丹彩華 東京都 12歲


模特部門獎︰
谷口桃香 滋賀縣 16歲



近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024