{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Oct 2017
我知好多人都唔鍾意韓國女仔,話佢哋整容隆胸人造人,但我成日都話一個整咗嘅女仔起碼都叫靚咗,有吸引之處,比起一個冇整又唔靚嘅女仔總叫有吸引之處。不過都唔代表我覺得韓國女仔所有嘢都係好——即係整容、化妝唔緊要,但你個個都差唔多樣,我深夜系列好難認架嘛!


好似呢個叫「Baby_Bin47」嘅女仔咁,睇落明明好熟好面,但我又搵唔到之前係咪有寫過佢,咁你話幾難做呢真係?咁你話點解我會覺得佢好熟口面?主要黎講唔係因為塊「面」嘅,係因為佢呢個身材,準確啲係佢個心口,睇落真係好熟口面,好似我曾經用過好多時間望住佢咁…講返個女仔,如果我冇認錯,佢真名係叫「李秀彬」,係一個直播主兼模特兒,賣點係咩大家有眼都睇到,其他嘢都唔係好使知架啦。



好啦,咁究竟我有冇寫過佢呢?我真係唔記得,有冇深夜系列嘅忠實Fans有印象?
baby_bin47 on Instagram


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024