{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Oct 2017
如果你有同過唔識睇波嘅女仔睇過波,你就知道原來要解釋越位係一件幾咁考你組織、表達、邏輯同耐性嘅艱巨任務,所以好多男人都好希望自己嘅女伴係識波之一,咁樣大家星期六晚一齊睇完波瞓覺,簡直就係人間仙境!當然,如果個女仔本身都好好波咁就更好啦!

中國就有位「知心女仆麼麼噠」,本身係一名「知名體育博主」即係喺微博上講下波、做下分析嘅KOL咁啦,佢仲係祖雲達斯嘅忠實球迷!同時佢自己本身身材都非常好,真係一位識波之人!雖然睇落就已經唔係十八廿二嘅初熟少女,亦唔係全身脂肪都集中哂喺心口嘅殺手身材,但輕熟嘅氣場再加上軟腍嘅身形,你話如果可以一邊攬住佢睇波,一邊有所交流,應該都係人生一大快事——I mean係交流對場波嘅睇法,而唔係交流其他奇奇怪怪嘅液體呀下!

另外佢仲有個興趣就係睇AV,佢最鍾意嘅AV女優係RIO,而且佢仲於幾年前結咗婚!識波、好波、識玩再加人妻,四個屬性加埋一齊真係誰能抵擋!
知心女仆么么哒 on Weibo
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024