{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Oct 2017
每個人對「美」嘅睇法都係主觀嘅,理應唔受任何人影響同批評,尤其對於自己嘅身體就更加應該學識尊重同欣賞。不過作為群居生物,要唔受其他人影響都真係幾難。外國有人就開立咗一個名為「Nude Yoga」嘅Instagram Account,以唔同女性裸體做瑜伽嘅照片黎鼓勵女性欣賞自己嘅身體。

「Nude_Yogagirl」由2015年由一名不知名嘅女性模特兒兼攝影師成立,佢喺接受外國雜誌《Men's Health》訪問時透露當初係希望透過作品,去令大家知道每一個人都係美麗的,而且可以用自己嘅身體佢做精彩嘅事。亦希望大家可以嘗試玩瑜伽,或者可以從中了解咩係「身體接受(Body Accpetance)」。呢個Account一成立就大受歡迎,至今已經有接近68萬粉絲。近日佢仲提出「 #NYGyoga」,呼籲女性們上載自己嘅裸體瑜伽照。

作為男人,我們對女性身體當然有一個喜好,但脫離我哋喜好嘅女性又係咪一定係「唔靚」,甚至係「醜」呢?退一步黎講,就算係唔靚,我哋又係咪有資格去批評、甚至取笑?而如果你開始思考呢個問題,就已經係「Nude_Yogagirl」嘅目的啦。
nude_yogagirl on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024