{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 23 Sep 2014
大家可能會好奇怪,明明係MenClub著名、由我魏文青打理嘅「Grils」版面,點解會出現俊男呢?莫非真係有「HeHe」?真相只得一個!就係呢個,其實係女人!!


呢鋪真係「世界變了樣」!我一直以為泰國只係所有靚女都係男人,估唔到原來泰國的靚仔(起碼呢個係)反過來會係女人!

呢位「Zee」,本名「Marcee Poowaryne Keenan」,爸爸是蘇格蘭人,媽媽是泰國與印尼混血兒,今年26歲,目前係泰國的歌手、模特兒和演員。而最重要的性別,是「女」。

但係你睇佢生到咁英氣,個手瓜又起哂展咁款,真係好難令人相信佢其實個女人。佢更加聲稱自己冇接受過任可變性手術,甚至冇注射任何激素,一身橫練嘅肌肉全靠後天栽培……喎!你信唔信呀?



最大嘅疑點就係呢張相啦,如果冇做過手腳,有咩理由心口真係一啲肉都冇架!我都大過佢啦就黎!而令我好困擾嘅係,如果我鐘意咗佢,我究竟算係鐘意男人定女人呢……?


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024