{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 23 Sep 2014

俗語有云女人心,海底針,就算你幾唔了解女人,都要明白,女人心,係用玻璃造,一不留神,你無心一句就令玻璃心出現裂痕,點都補唔返。



傷心榜第五名男:「我一直都當你係妹」港女分析:即係無論我對你幾好我都冇機會啦!你根本唔將我當做對象,咁你做咩又要對人咁好啫!

 

傷心榜第四名男:「因為你同佢太似」港女分析:即係你覺得我似你嘅EX或鍾意嘅人先對我曖曖昧昧啦!咁即係當我係人哋嘅代替品!

 

傷心榜第三名男:「嗰晚我醉咗,其他咩都唔知道」港女分析:哦!即係你覺得同我係完全冇可能啦!乜我好差咩!同我有關係好失禮你?而家想不負責任唔認數?

 

傷心榜第二名男:「我只係想做個試驗,你唔好話我知你當真?」港女分析:我對你咁認真,原來你只係玩玩吓做試驗!我都係人嚟㗎,我有感覺架!我真係以為我哋有可能㗎!點解你要畀個假希望我呀!

 

傷心榜第一名

男:「……我點知個肚係唔係我架?」

港女分析︰仲洗分析咩?!一睇都知咩事啦!


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024