{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Dec 2017
喺我細個嘅時候,久唔久都會聽到啲人話邊間酒吧、大排檔個啤酒妹靚,有時仲會特登走去幫襯,就係為咗一窺佢嘅真面目。但近來我就發現靚嘅啤酒妹越黎越少——今時今日靚嘅又使咩賣啤酒?就算靚女啤酒妹,好快就比人發掘去做Model啦!好似喺日本就有個啤酒妹,因為太可愛而被發掘做寫真女星!

上年出道嘅「ほのか」本名摺河洸,曾幾何時佢係橫濱球場嘅啤酒妹,每次有比賽佢就揹住部啤酒機向看台上嘅觀眾售賣啤酒。而因為今年20歲嘅佢太可愛,於是好多男人同佢買酒,創下一日賣300杯嘅紀錄。後來就因為外型出眾而被經理人公司發掘轉戰寫真界。上年於《週Play》刊出首次嘅水著照,大家先發現原來佢可愛嘅樣貌下竟然都收埋唔錯嘅身材,加上非常燦爛而甜美嘅笑容,令其成為寫真界嘅一顆新星!

講真,佢個笑容甜到咁,男人睇到唔使飲酒都醉啦!
nononon159 on Instagram
s2jh3 on Twitter
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024