{ SKIP }
文:王貽興  
POSTED ON 17 Dec 2017

男人一直以為條女個手袋只係一二千蚊,直到有日,兩人出街,去朋友屋企玩,條女擺咗個手袋響飯枱,跟住冇耐,有人拎嘢食唔小心掃到佢個袋,名牌袋跌咗落地,條女大嗌一聲,頂我個袋成八千蚊架!男人一呆,咦,佢唔係話咗個袋特價好平,一二千蚊,所以先至買咋咩?點解係八千架……

男人,千萬別對女人的承諾太認真。當你又送咗對鞋或者個袋畀佢,佢地應承你買完呢個以後唔會再買果陣,可能只係話目前暫時唔會再買,但唔代表呢世真係唔會再買,稍有良心既,呢一年內唔買,已經算得上係agfable,娶得過的了,幾多女人呢頭誓神劈願話買埋呢個就唔再買唔再chur住要,果頭就同你講話出咗個新款好靚好特別好想要,你話咪又係粉紅色,咪又係手袋?

佢會話,今次唔同架,限量版架,個扣唔同色架,呢個袋細啲或者大啲架,blablabla……

唔好以為得男人先識得蝦女人唔識嘢報細數,明明買舊玩具返嚟三幾千蚊,就報細數呃條女話幾舊水,點知到條女整爛咗或者賣鬼咗你舊心愛玩具,同你講話唓幾百蚊之嘛,買返畀你啦,你先至爆響口話買唔返架絕咗版架啦成幾千蚊架頂……

女人只會對自己年紀與買既手袋衫褲鞋報細數,但又擅長對自己既cup數報大數。除非身材太好,刻意扮細,否則咁多年嚟,男人遇過報大cup數既女朋友,點都多過刻意報細既女朋友,胸圍講真就真係好少報細數,腰圍同臀圍報細幾吋既就真係多……

就算你問條女同幾多男人拍過拖,之前有過幾多個床伴,一般嚟講,女人都只會報細數,以前就話男人相反,鍾意作大,甚至唔係加數係乘數,但今時今日,激嬲女友既理由何止千萬,你如實報告,都會畀條女記住,得閒就chok吓你問吓你,然後成為秋後算帳既黑材料,仲點可以誠實回答吖,一於就學女人咁,明明10個都話5個,5個就話得2個,如果超過10個,就話bb你先係我既初戀,同咗你一齊之後,之前所有嘢都已經唔記得晒了……

 

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024