{ SKIP }
文:王貽興  
POSTED ON 24 Dec 2017

跟吳耀漢大哥拍劇,他演的角色是一個很喜歡看咸書和A片的老伯伯,拍攝現場道具美指找來幾十年前的《藏春閣》、《西急》、《龍虎豹》與《夜遊人》,一眾三四五十歲麻甩佬一人手執一本,緬懷當年,完全是男人的浪漫,而那些八九十後一出世已經上網睇咸片的男孩們也對從未接觸過的咸書充滿興趣,看到愛不釋手,這時吳耀漢大哥卻說,其實他從小到大一本咸書也沒看過買過…… 

這實在太不可能了吧?他那個年代怎可能沒看過買過?一切對性的想像與教學全部就是從這些而來的啊!我們都是這樣長大的,誰在青春期沒有硬住頭皮扮大人去報紙檔買咸書,心肝仔驚到噗噗跳?

Uncle Richard說,他不是對性沒興趣,而是他一旦有那個興趣與欲望,就直接跟女生做那回事,拿著咸書得個睇字,有咩用?

我拍拍Uncle Richard大哥的肩,搖頭說,大哥你是人生勝利組,年輕時候已經是紅透半邊天的演員,有名有利,當然大把女人埋身,一有需要就能手到拿來啊,但一介蔗民如我們,想跟女人做那回事,可知有多困難?又要身邊有合適對象,又要用力追,送花送禮傾電話,請食飯睇戲拖手仔接吻再在適當時機找個地方休息吓才能上到床,如果家裡人太多,土地供應問題嚴重,連獨處空間都沒有,怎可能想幹就幹?講笑咩……

早前有新聞爆出動漫宅男因為侮辱女Coser,又在網上約炮,被人捉出來打鑊甘,宅男自詡下體有18cm長,又說可以出80蚊玩雙飛,離地到得人驚的地步,情狀可憐可哀,你就該知道,同一城巿,同一天空下,同人絕對唔同命,同樣係男人都同啫唔同柄,有人一世唔洗睇咸書咸片因為女人手到拿來,有人卻J咸片咸相J到出血,一輩子都未有機會實戰……

常說你的樣子如何,你的命運也必如何,有時不完全是外表問題,權力地位有錢冇錢,在這樣的時勢,這樣的城巿,可能更重要。

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024