{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jan 2018

網絡有女生要求男友一定要有車,卻堅持跟貪錢或者虛榮無關,只是因為男友有車,只是因為希望拍拖可以多一點活動……

對很多男生來說,為什麼份糧唔夠,死慳死抵都要買車,就是因為明知太多女生對於有車的男生是會加分的。只是他們不知道,原本零分重作的男生,一早已經眼尾唔望你一下,一早把你已讀不回送往堆填,這樣你還可以及早醒覺及早死心,不必因為你毫無用處但就是因為還有架車,窮得只剩下車,所以被女神利用,把你當作運輸兵看待……

「買車不是因為虛榮只是因為想拍拖有多些活動」,這藉口還真冠冕堂皇,但其實如今有車根本就不一定比較方便,油尖旺銅鑼灣中環根本迫不入,街錶永遠唔洗諗,食飯時間肯畀貴啲泊商場都仲要排長龍,很多時候食餐飯睇場戲一係預早排泊位一係泊到老遠再行返過去,想多啲活動又想慳多啲時間,搭的士call Uber點都好過自己有車啦吓話……

所以這一番話說穿了不過是港女式邏輯,又是自欺欺人的語言偽術,跟那些「偷睇你手機只係因為著緊你」、「唔愛你又點會成日check住你」同一道理,都是歪理,只因套用這種神邏輯,女人想男友請佢去旅行先肯同佢上床唔係因為勢利,只係因為響外國先做有情調有氣氛之嘛……咁女人要男仔有樓仲要係私樓先肯拍拖,亦都唔係因為貪慕虛榮,只係因為想有個大啲又治安好啲既地方相處之嘛……

作為男生,不介意女生明刀明槍,你擺明車馬釣金龜,蔗民免問,那就請清楚插住個牌,毒撚與窮請勿進入,我們也就識趣死開,不作打擾,然而太多只想做金絲雀的女子,裝出一副清純脫俗氣質文青形象,說什麼只想找到一個真心的男人,不介意對方沒錢不介意對方外表有沒有六呎高你只要待我好……又怎麼能夠怪我們被誤導被搞混? 

如果女人想男友買車不是因為虛榮只是因為想拍拖有多些活動,那男人花心也不是因為死性不改只是因為想令更多寂寞的女生得到慰藉與幸福而已(誤)。

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024