{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Mar 2018
有冇人覺得鍾意運動嘅女仔特別吸引?唔單止因為佢哋身材好啲,更加因為佢哋散發出一種健康嘅光茫。好似呢位黎自澳洲嘅Jem Wolfie咁,佢道光茫就好大好大啦!

Jem來自澳洲珀斯,自小就係一名運動員,但到17歲時因為膝蓋受傷就轉玩重量訓練(我嘅邏輯話我知呢句嘢有啲奇怪但求其啦),後來更加憑喺網上分享健康餐單、上載訓練短片而走紅,目前喺Instagram有成90萬Fans。不過我都幾肯定大部份人根本就睇唔到佢做運動,事關佢嘅豐滿身材相當搶眼,不論前後嘅曲線都非常誇張。熱愛籃球嘅佢仲經常上載練波嘅影片——衰啲講句我都分唔清邊個球體大啲啦。

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024