{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Feb 2018
喺Instagram上坐擁1650萬名Fans嘅模特兒、演員Emily Ratajkowski一直都係唔少人心目中嘅性感女神——唔係你估嗰千幾萬Fans喺邊到黎。而佢喺Instagram上亦不時分享性感、甚至全裸照滋潤大家眼球,近日為西班牙版《Vanity Fair》拍攝嘅全裸封面照更加係辣到出煙——不過或者呢輯就係佢最後嘅性感照啦?

事關幾日前Post咗呢幾張性感照之後,Emily琴日就公佈同男友兼電影監制及演員Sebastian Bear-McClard拉埋天窗。有趣嘅係二人結婚前可謂毫無先兆,甚至第一次被外界見到一齊都只係今個月(2月)嘅事,所以外國八卦傳媒就推測二人一齊咗幾個星期嘅時間就結婚。不過所謂「愛得早不如愛得剛剛好」,拍得耐拖又唔代表一定開心,拍得短又唔一定係衝動嘅,當事人開心咪得囉。
作為Fans最在意嘅就係結咗婚之後嘅Emily仲會唔會好似以前咁成日Post性感相益街坊。你知啦,我哋平時睇開呢啲架嘛。

emrata on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024