{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 May 2018
究竟由幾時開始大家會稱呼「性愛公仔」做「Mary」?我諗咗好耐都諗唔到。但無論如何,自此各位男士見到任何叫Mary嘅女仔,腦海中都總會出現佢變咗做「O咀公仔」嘅樣,而若然你隻公仔有呢個Mary咁靚,相信你都唔係好使點出街啦。

Mary Kudreyavtseva係一名來自俄羅斯聖彼得堡嘅模特兒,今年23歲。唔知係咪因為俄羅斯女仔嘅優良基因,呢位Mary天生就已經係一副公仔樣,櫻桃小咀厚薄合適嘅雙唇又帶點性感,本身就已經相當誘人。而佢又曾經與不少攝影師合作拍攝寫真,所以成個IG都係靚相——定我應該稱呢啲做「FF材料」?

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024