{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 May 2018
對男士黎講,欣賞女性嘅身體(特別係其中幾部份)似乎係天經地義嘅事,但自從近年女性主義嘅興起,呢種「天經地義」就被稱為「男性凝視(Male Gaze)」,亦即係人們(不論男女)以異性戀男性嘅目光去觀看、控制、物化女性嘅方式,再簡單啲就即係女性主義者唔鍾意而且想取代嘅嘢。唔少女明星、模特兒喺作性感打扮時都會被指係取悅男性嘅「不當行為」、「男性凝視」嘅「受害者」。但又係唔係個個女仔都係咁諗呢?喺IG上以各種各種泳衣、內衣甚至裸體照吸引1760萬Followers嘅性感女神Emily Ratajkowski就係其中之一。
喺近日Emily接受《Marie Claire》訪問時很大方地指,佢覺得女性嘅胸部非常有趣,「有時會傷害到你,有時又會是令我覺得自己最強大的東西」,而且係佢喺「性(sexuality)」方面嘅最主要元素。她更指自己「喜愛自己的胸部,喜愛別人的胸部。胸部本身就很美好」。

當被問到咁樣係物化女性身體,以男性凝視觀看女性時,Emily嘅答案更加令人擊節讚賞:「我們生活在一個重男輕女(Patriarchal)及貶低女性(Misgynistic)的社會,女性們會以男性凝視的角度去想像自己。但如果一位女性認為她喜歡在這種凝視下的自己,而她又開心,她應該為此而感到壓力嗎?我也不知道。這就是女性主義的重點,是『自由的選擇』,做你愛做的事!」

Emily Ratajkowski(@emrata)分享的貼文 張貼

Emily Ratajkowski(@emrata)分享的貼文 張貼

嗱呢啲就係講道理啦!女性主義理應係給予女性選擇嘅權利(及其相關義務),而唔係強逼女性一定要與男性對抗!Emily思常清晰而且言之有物,加上身材又好,絕對稱得上係「女神」——唯一可惜少少就係佢近排結咗婚囉。
emrata on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024