{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jun 2018
唔知係咪因為「妻不如妾、妾不如偷」,好多男人都對人哋嘅女朋友或者太太非常「感興趣」,甚至有人會覺得啲女仔單身嗰陣冇咩吸引力,但一結婚就突然好吸引。不過以上嘅說法都唔能夠套用於以下介紹嘅呢位莫斯科人妻身上,因為佢本身就好正!

根據喺「俄羅斯版Facebook」VK上面嘅個人資料,呢位Disha Shemetova係一名居住於莫斯科嘅已婚人妻,而睇佢啲相你亦會發現佢係一位裸體模特兒,有成一萬個Followers咁多。雖然佢個樣喺美女如雲嘅俄羅斯當中就唔算好突出,但佢嘅身形曲線就相當吸引,真係令人好想深入了解下佢——但我其實更想深入了解一下佢老公,究竟老婆係一名裸體模特兒嘅話,日子會係點樣過呢?

Disha Shemetova on VK
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024