{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Jul 2018
世界杯仲有兩場盲踢哂,球迷可能就等緊星期日場決賽,體育迷可能就放眼兩年後嘅東京奧運,咁如果你係「被女迷」呢?咁你就更加要期待下東京奧運啦!原因?就係因為呢個女仔囉!

喺IG擁有超過22萬Fans嘅Alicia Schmidt係德國一名短跑運動員,而且好明顯,仲係一個靚女,更被稱為「世界最性感嘅運動員」。又唔係好以為佢係得個樣呀,Alicia早前曾經代表德國參加U20歐洲田徑錦標賽嘅4X100接力,與隊友合力奪得第二,證明實力與外貌兼備。而佢除咗用好成績報答Fans支持,仲不停喺IG上載自己嘅靚相,等大家喺喺運動場外都見到佢嘅英姿!大家係咪開始好期待兩年後嘅奧運呢?

alicasmd on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024